Marketing & Digital

Kring Marketing & Digital beoogt een inspirerende manier te zijn voor Nyenrodianen, die werkzaam zijn in een marketing-, communicatie en/of digital-functie, om met elkaar in contact te komen, kennis en visie met elkaar te kunnen delen. Jaarlijks worden er meerdere inhoudelijke en laagdrempelige evenementen georganiseerd, waaronder bedrijfsbezoeken en evenementen op Nyenrode.

 

 

Visie & Missie Kring MarCom:

“De Kring biedt Nyenrodianen een platform voor al hetgeen de marketing en digital betreft”. Marketeers onder de VCV-leden zoeken contact en uitwisseling branche-informatie voor sociale en/of professionele redenen.

Doelstelling

Netwerken: platform voor persoonlijke contacten, netwerken, vriendenclub
Informeren: kennis delen, persoonlijke ‘verrijking’ van visie, kennis en kunde aangaande het vakgebied marketing en communicatie en haar omgeving; behoefte om een bijdrage te leveren aan de M&C kring, professionalisering, kenniscreatie te stimuleren, jaarlijks symposium.
Inspireren: kennis creëren, samenbrengen van kansen en uitdagingen

Bestuur
Het bestuur van de Marketing & Digital-kring bestaat uit:

  • Voorzitter: Cathalijne Meijer (19990112)
  • Vice voorzitter: Nancy Poeran-Holleman (19990133)
  • Penningmeester: Maarten Aarts (19990002)
  • Secretaris: Patrick Bosmann (20100011)
  • Commissaris: Joost Klomp (19910372)
  • Commissaris: Erwin de Zeeuw (20080301)

Lezingen 2018

  • 2 oktober: Executives Event - “The New Level in Digital”
  • 25 september: MarketingTroonrede i.s.m. Kring Innovatie Management
  • 12 september: Marketing Sloeptocht Amsterdam
  • 7 maart: Nyenrode Marketing Award 2017; Hero 2018

Lezingen 2017

  • 20 september: Cygnific; 7 years of Social @ KLM Cygnific
  • 10 augustus: Summer Drinks 
  • 11 mei 2017: Fairphone
  • 26 januari 2017: Nyenrode Marketing Award 2017; Heros & Zeros

Lezingen 2016

  • 2 november 2016: Bux; over Branding van een veelbelovende fintech start-up
  • 6 oktober 2016: De Kracht van Events
  • 22 september 2016: In samenwerking met MEC "Collin Crowdfund"

Lezingen 2015

  • 1 december 2015: Pre X-Mas Inspiratie over Creativiteit en Mindset samen met wijnproeverij op Kasteel Nijenrode
  • 10 juni 2015: B2B Goes Social Symposium i.s.m. NyMaS.

Lezingen 2014

  • 5 november 2014, Data Driven Marketing symposium samen met NyMaS
  • 1 juli 2014, LinkedIn Connecten en zakendoen in het digitale tijdperk

Lezingen 2013

  • 27 november 2013, Workshop: Customer Journey Excellence
  • 4 september 2013, Hollands Glorie (VanMoof en Senz)
  • 24 april 2013, BIG Data event, ism NyMaS, zie uitnodiging
  • 19 februari 2013 Marketeer of the Year, lees het verslag

Lezingen 2012

  • 17 november 2012 Nieuwe Hollands Glorie, Bugaboo & The Dutch (Cheese in Hong Kong)
  • 19 juni 2012 SocialMedia Monitoring spreker Kees Romkes
  • 26 januari 2012 Marketeer of the Year Postcodeloterij

Lezingen 2011

  • 23 november 2011 Mobile Markering entering the maturity stage
  • 6 april 2011 Socialmedia
  • 25 mei 2011 Personal Branding door Henry Robben

Lezingen 2010

  • 28 september 2010: Wat voegt de meeste waarde toe aan je merk: PR of advertising?
  • 8 juli 2010: Zomerborrel (Dauphine)
  • 11 mei 2010: Hoe blaas je een oud merk nieuw leven in?
  • 11 februari 2010: netwerkborrel (Dauphine)
  • 26 januari 2010: Shopper 2.0: over veranderend shop gedrag & loyalty programma’s

Lezingen 2009

  • 26 november 2009: Verslag Marketeer of the Year 2009 Jan Willem Sieburgh op Nyenrode.
  • 24 september 2009: verslag Mini-seminar City Marketing .
  • 18 juni 2009: Masterclass Internet Marketing door Peter Lagerwaard van Semster Zoekmachine marketing, lees het verslag.
  • 26 maart 2009: Marketeer of the Year 2008: René Repko (Hema), lees het verslag.

Lezingen 2008

26 november 2008 Key Account Management

 

Contact

marcom@nyenrodealumni.nl