LinkedIn: Connecten en zakendoen in het digitale tijdperk

01/07/2014

Vlak voor de zomer vakantie willen wij graag onze marketing communicatie kring op Nyenrode verzamelen om niet alleen gezellig met elkaar te borrelen alvorens van de zomerse dagen te gaan genieten, maar ook kennis opdoen over zakelijk netwerken en content marketing door twee ervaren experts.

Marcel Molenaar –  Head of Marketing Solutions BeNeLux

Marcel MolenaarIedere professional kan er niet meer om heen: LinkedIn. Echter, het is veel meer dan alleen het platform om te connecten. LinkedIn beweegt zich in de richting van een contentplatform. Kijk maar eens naar de artikelen op Pulse. Het is mogelijk om als professional zelf ‘INfluencer’ te worden. INfluencers kunnen hun artikelen in het LinkedIn netwerk plaatsen. Op deze manier wordt er veel zichtbaarheid voor je artikel gecreëerd. Recentelijk uitgebrachte showcase pagina’s bieden voor bedrijven een mooie kans om naar segmenten een bepaalde boodschap/ dienst te communiceren. Kortom, LinkedIn is veel meer dan de rolodex van vroeger. Wie kan ons daar nu beter dan Marcel Molenaar, Head of Marketing Solutions BeNeLux, alles over vertellen. Marcel zal in gaan op de nieuwe mogelijkheden voor ondernemers en bedrijven.

Shimon Ben Ayoun - CEO SpotOnVision en oprichter B2B Marketing Forum

Shimon Ben AyounMarketing management is fundamenteel veranderd. Naast investeren in traditionele media dienen marketeers na te denken over hun content marketing strategie: hoe zorg ik dat de boodschappen de potentiele kopers bereiken op het juiste moment, via het juiste kanaal (bijvoorbeeld LinkedIn) en op het juiste moment in hun beslissingsproces. Daar gaat Shimon (content-, inbound marketing & marketing automation expert) over vertellen. B2B Marketing Forum reikt jaarlijks de B2B Marketing Award uit.

Praktisch

  • Datum: 1 juli 2014
  • Locatie: Nyenrode, Ontvangst in Neelie Kroes Hal, Straatweg 25 Breukelen
  • Inloop met broodje: 18.30
  • Aanvang: 19.30 (zaal: De Rooij 04-05)
  • Borrel in de Zolderbar: +/- 21.00
  • Kosten: €15,- (VCV lid), €20 niet VCV lid, €10 (NyMaS/ student)

Het is mogelijk om 2 weken voor de activiteit je af te melden, daarna zijn wij genoodzaakt om het verschuldigde bedrag in rekening te brengen (kan niet gerestitueerd worden) i.v.m. catering.

Business Goes Customer Experience

The last but not the leas, wij willen jullie graag wijzen op de mogelijkheid voor VCV leden om met flinke korting (de reguliere tarief van 25 euro) aan te melden voor Business Goes Customer Experience – hét customer experience event van het jaar. Met o.a. sprekers van: Nyenrode, McKinsey, Jaarbeurs, Oracle en Transavia.com. Donderdagavond 5 Juni op Nyenrode. Meer informatie en aanmelden: http://www.b2bgoessocial.nl/ Je kunt je aanmelden als ‘Nyenrode Alumni VCV’ door de promocode ‘VANVERRE’ in te vullen.

 

Start evenement: 
1 jul 2014 - 18:30
Locatie: 
Nyenrode, Albert Heijn gebouw
Straatweg 25
Breukelen
Nederland
Kosten
Lid: 
15.00 EUR
Niet-lid: 
20.00 EUR
Student: 
10.00 EUR